Liever persoonlijk contact? Bel ons dan even: Tel. 085 130 44 46
Liever persoonlijk contact?
Zoeken
Menu
Houtenkruis.nl

Service & garantie

Per 1 oktober 2018 zijn Roel van der Duijn en Kim van de Ven samen actief om persoonlijke en mooie hardhouten grafmonumenten te leveren. We willen dat na aflevering van het kruis of ander monument al onze klanten tevreden zijn. We wensen dat de klant die bij ons gekocht heeft krijgt wat hij zocht. We werken met natuurlijk materiaal, dat altijd anders is. Hout werkt, beweegt mee met het klimaat en is daardoor eigenzinnig en origineel. Jonghout, spint, kwasten, droogte scheuren zijn normale verschijnselen die zich telkens weer anders manifesteren, daar bieden wij géén garantie voor. Toch kan het zijn dat u opmerkingen of vragen heeft over het geleverde product dat u bij ons gekocht heeft.

Neem altijd contact met ons op, we staan u graag te woord, van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur - 22:00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur. Tel. 085 130 44 46. Ook  kunt u een digitale foto opsturen die uw probleem duidelijk laat zien. Wanneer u wenst dat we komen kijken binnen de garantietermijn worden reiskosten in rekening gebracht, wanneer uw klacht ongegrond is.

Uw opmerkingen kunnen ingedeeld worden met betrekking tot;

1. Het product.
Wanneer hier gebreken aan zijn verwachten we dat u dit uiterlijk binnen 4 weken bekend maakt. Gebreken die op langere termijn doch uiterlijk tot 1 jaar na aankoop, zich voordoen kunnen onder de garantie vallen wanneer ze tengevolge van een tekortkoming van onze kant zijn ontstaan zoals, ontwerpfouten, productie fouten en fouten bij de plaatsing. Wij herstellen deze kosteloos of leveren een nieuw product. Wanneer u zelf veranderingen aan het monument heeft aangebracht of door anderen heeft laten uitvoeren bieden wij geen garantie.
2.Het onderhoud.
Wij geven u richtlijnen voor het onderhoud bij aflevering van het monument. Wanneer u conform dat advies heeft gehandeld en u bent niet tevreden zullen we samen met u naar een oplossing zoeken. Wanneer u andere dan de door ons voorgeschreven materialen heeft gebruikt kunnen wij niet instaan voor het effect en bieden ook geen garantie.
3. De plaatsing.
Wanneer een monument door ons is geplaatst en er treden problemen op zullen we altijd nagaan wat hiervan de oorzaak is en op welke wijze deze problemen verholpen kunnen worden. Het kan zijn dat de oorzaak en oplossing buiten onze competentie ligt, zoals een verzakkende bodem. We geven garantie op de plaatsing tot 1 jaar na de datum van plaatsing. Wanneer een monument door u zelf is geplaatst  gaan we er vanuit dat u dit conform de door ons meegeleverde richtlijnen is gebeurd en geldt een garantie periode van 3 maanden.
4. Het transport.
Wordt bij plaatsing door ons ook door ons verzorgd en staan wij hier garant voor. Wanneer u het monument bij  ons bedrijf ophaalt bestaat de garantie tot het moment van overdracht aan u. Wanneer het product wordt verzonden staan wij garant voor vermissing en of beschadiging tot het monument aan u  of een vertegenwoordiger is overgedragen op het door u opgegeven adres.

 

Zie ook Algehele Voorwaarden voor de thuiswinkel/webwinkel bij levering aan consumenten artikel 10 en 11.

Webdesign: de Geus Internet
Terug naar boven